24/12

omg, måste ju bara skriva o säga GOOD JUL :D:D:D <3
då var det julafton dåra. spännande eller vad. haha, ska träffa tove senare, innan kl tre iaf. haha
O ge våra julklappar (a) Lina ska jag oxå hinna träffa..
åhh, de ska bli så mys sen :D läängtar! hihi, längtar ooxå till ikv.. min älskling krm då. (niclas) whiiiiiii.. hm, han hörde inte av sig igår, fast han skulle. :(

god jul igen & puss på er alla!

otippad dag

Jaaaha, så var det två dagar kvar till julafton.
snacka om att tiden går fort, hänger inte med ju.. haha :)
åh, fick jullov idag, as nice! + att det var en otippad dag oxå, :$ kmr inte glömma den.

älskling kom t skolan oxå, han skulle ioförsig träffa sara, men mig oxå (?)
så va med dom en stund, drog ner på stan, malin skulle köpa en penna, haha
sen skulle vi dra hem, jag ska ändå träffa han senare..
tove kom över en stund oxå :D vi sjöng, haha, as kul! du är bäst <3

sen gav hanna mig julklapp idag :D AS FIN HALSDUK! jag bara äälskar halsdukar lixom!
hoppas hon blir glad över min :$

aja, nu äre dags för kääk.
pusshejs, <3

niclas , jag älskar dig!

Lovely day


Tjoooho :D
idag hare vart en heeeeelt okey dag. haha men de är nu på kvällen det ROLIGA kommer :D
först o främst fyller min kära vän Hanna år, så jag ska dit på middag . mysmys. ska hjälpa henne med maten oxå, haha så lär åka dit snart! sen äre oxå 7 månader med min lilla äälskling, så ska va med han senare, efter jag vart hos hannis :)
jag hoppas det blir najs, haha o hanna lär ju tycka min present är cp :D haha nejrå men den e kul bara, inget man brukar köpa direkt. menmen :)

hare braaaaau.

PUSSPUSS <3


btw, så blev jag irriterad för en sak. grrr

staden :)


Hoho :)
snart äre dags för the "big" city med sonya. länge sen jag lekte med henne nu. så de är på tiden :D ska leta efter julisklappar tänkte jag :)
jag har värsta häktveckan nu .. först på ons fyller kussen år och de är lucia, på fredag fyller hanna år och det är 7 månader med min ääälskling :D o  på lördag & söndag har jag musikal genrep.. och på även på lördagen fyller min storebror 20 år :D as soft. haha, o sen de andra dagarna, (skoldagarna) äre ju läxor o shit, så de är as mycke denna vecka. haha.. jobbigt eller vad. men de blir nog najs ändå, i hope..

denna helg har vart skön :) fått sova ut riktigt. underbaaaaart. lekte med bästis igår oxå. hade as mys :)
men saknar pojken min :$ de va länge sen nu känns de som. okej träffades lite i fredags. men länge sen vi sov över :( men ikväll ska vi nog de :D längtar efter han as mycke :D hihi.

hare gött allesammans ;)
Pusssssss

suck

denna lördag var sääääääääääääääääääämst.
hate to say it but it really waas. haha, eller inte morgonen, den va mys :) men resten av dan har rent av sugit .. aja. that's life.

tove kmr iaf över nu snart :) hm sent, men whatever :)



i miss yoou <3