30/6

image67
världens sötaste signe <3

30/6

okeej, jag vet. det var så länge sen jag skrev.. men.. jag har verkigen inte haft tid. så ursäkta för det!

hänt så mycket på sista tiden,
senast va jag på GRAN CANARIA dorado beach, vi va där förra året oxå men i år så var det den bästa resan på länge :):)  vi åkte den 20 - 27 juni. med mina kusiner & en till familj, (Haddelton) hoho, hade inte förväntat mig så mycke fakiskt, o de visade sig att de blev så mycke bättre än jag trodde!
Lärde ju känna Sandra & Signe.. Sandra va 16 år o signe 7 år, vart närmast med lillplutten <3 så sjukt söt tjej, åh :)
jag gillar henne verkligen! hon blev som en lillasyster :$ (oj kan jag säga så?) de kändes så iaf, hon va efter mig hela tiden, .. satt i mitt knä, krama mig, höll min hand :) lekte.. så.. kan ju direkt säga att jag saknar henne enormt! som tur är så skulle jag få va barnvakt, eller iaf som hennes mamma sa.. så. jag hoppas de verkligen :):) signe borde väl vilja de iaf!? hihi. o jag definitivt!
jag ville inte hem, dom här dagarna är meningslösa. BLÄÄ.. vill tbax NUUUUUUU! haha, både jag o vix tkr så, haha .. saknar henne oxå btw :) vi va ju rumskamrater en hel vecka. så.. är lite tomt just nu..
hade iaf BÄSTA veckan på sommarlovet hittils :) tack allihopa! <3 love ya guys


image66

jag & lillsötisen. MISS YOU <3<3<3

8/6


alltså, guuud.. jag har inte skrivit på sjukt länge nu!
men jag har före första INTE orkat .. heh, sen så har jag vart sjuk, vart i SPANIEN, o sådant .. skola oxå btw.

haft de sjukt nice iaf :)
SPANIEN med klassen ägde aaaaaaallt! kommer aldrig glömma den resan :) hände mycket bra, sen vare ju lite intriger o shit, men sånt förekommer väl alltid antar jag? haha..
kommer knappast orka berätta hela resan så de får räcka med att jag säger att den ÄGDE! :)

idag slutar alla 3orna & de tar studenten.. soft eller vad! då äre bara ett år kvar tills man själv gör de. haha :o helt sjukt vad tiden ska gå fort .. har jag verkligen redan gått ut 2an? okej, jag gör de på onsdag.. men man kan säga att jag typ gjort de, känns som sommarlov redan! :)

sommarlovet kommer bli sjukt soft iaf!
de som ska hända här next;

- Kanarieöarna en vecka med släkt & vänner
- Liseberg 3 dagar & därefter Öland i två veckor med tove <3


sen ska jag göra massa annat kul.. och en mindre kul sak; jobba ;p
men vad gör man inte för pengar va? hahah.

aja :)
ska ut i solen nu, take care! <3


image65
NI ÄR UNDERBARA :)