otippad dag

Jaaaha, så var det två dagar kvar till julafton.
snacka om att tiden går fort, hänger inte med ju.. haha :)
åh, fick jullov idag, as nice! + att det var en otippad dag oxå, :$ kmr inte glömma den.

älskling kom t skolan oxå, han skulle ioförsig träffa sara, men mig oxå (?)
så va med dom en stund, drog ner på stan, malin skulle köpa en penna, haha
sen skulle vi dra hem, jag ska ändå träffa han senare..
tove kom över en stund oxå :D vi sjöng, haha, as kul! du är bäst <3

sen gav hanna mig julklapp idag :D AS FIN HALSDUK! jag bara äälskar halsdukar lixom!
hoppas hon blir glad över min :$

aja, nu äre dags för kääk.
pusshejs, <3

niclas , jag älskar dig!

Kommentarer
Postat av: hääännnaaa

det är en skjal ;) varsågod, glad att du gilla den. svårt att veta vilka färger folk gillar & icke. puss

2006-12-22 @ 19:02:18
Postat av: hääännnaaa

by the way! jag gillade din, så inge osäkra miner ;)

2006-12-22 @ 19:02:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback