31/7



HAHAHAHHAA!

24/7


kan inte fatta att tiden går så jäääääävla fort! åh, hinner inte fan.
jag har inte skrivit här på åår & dar. har visserligen vart borta i SJUTTON dar så .. kanske inte så lätt heller :)

tove & jag + min familj drog till gbg den 7/7-9/7, SÅJÄVLAKUL! nathalie kom oxåå :$ iiihh, plus min kusse &kristin, haha så vi va fan många brudar där, fett roligt! mycke som hände där med, haha nåra jävla små finska killar kom efter oss o skulle ta kort med oss, dom va typ.. 100 ? hahaha, så jävla många, o dom typ attackerade oss :D hahaha, men de va fan kul. speciellt killen som ville pussa tove , hahah galen ;D

sen 9/7 drog vi vidare till ÖLAND - BÖDA SAND! me löööööv. hihi, hade så himla kul :) haha hela första veckan spanade vi på en kille.. som vi senare snacka med, Fredrik hette han :) han vart lite småkär i tove, fast hon blev dock inte de så ;/ hände inge där .. men han va jävligt trevlig .. så vi va med han ca 2 dar, sen drog han hem ;/ sen kom NATHALIE oxå :D iihhh, vi bjöd dit henne, så hon kom o va med oss 5 dar typ :) askul! <3 tack älskling. äntligen fick vi en vecka tsammans :)
sen när hon åkt så, kom jag på att jocke va på öland, så jag hörde av mig t han :) o de visade sig att Markus oxå va med :o haha, så vi va med dom + jockes lillebror anton & hans tjej maria :D aaaskul, ahaha. speciellt dagen på trampbåten, haha anton slängde i tove i vattnet :D hahahah, men inte mig (A) även fast dom försökte, men dom va snälla. haha dom bah; " nemen de är taskigt" men tove slängde dom bah i ;) haha klockrent.
a på kvällarna drog vi t stranden vid en brasa :) de va myys.. massa folk vare där oxå.. :]

har hänt massa mer där, men pallar inte berätta mer :)))) så de får räcka, vi hade iaf KUL SOM FAN! ska dit nästa åår igen :)) iihh

nu längtar jag bara efter att få träffa signe & sandra :$ :) <3

PUSSSSSSSSSSSSSSAPÅ!

image75
Jag älskar dig tove augustsson <3

6/7


ASBRA :)

6/7

image72  image73image74

Jag älskar er tjejer :)

2/7


SÅÅÅÅ BRA!!!! :D haha