staden :)


Hoho :)
snart äre dags för the "big" city med sonya. länge sen jag lekte med henne nu. så de är på tiden :D ska leta efter julisklappar tänkte jag :)
jag har värsta häktveckan nu .. först på ons fyller kussen år och de är lucia, på fredag fyller hanna år och det är 7 månader med min ääälskling :D o  på lördag & söndag har jag musikal genrep.. och på även på lördagen fyller min storebror 20 år :D as soft. haha, o sen de andra dagarna, (skoldagarna) äre ju läxor o shit, så de är as mycke denna vecka. haha.. jobbigt eller vad. men de blir nog najs ändå, i hope..

denna helg har vart skön :) fått sova ut riktigt. underbaaaaart. lekte med bästis igår oxå. hade as mys :)
men saknar pojken min :$ de va länge sen nu känns de som. okej träffades lite i fredags. men länge sen vi sov över :( men ikväll ska vi nog de :D längtar efter han as mycke :D hihi.

hare gött allesammans ;)
Pusssssss

Kommentarer
Postat av: hanna

jaaaapp jaaag fyyylllleeerr år :D :D :D

2006-12-13 @ 19:14:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback