=/



finns inga ord just nu..
besviken, förnedrad, förolämpad.. välj själv

Torsdag



haaaaaaallå!
Nu har jag vart duktig och städat hela nedervåningen typ ;o .. men jag får ju faktiskt pengar före så det är värt det :)
Sedan var jag typ tvungen eftersom jag får en gäst imorn ;$ hihi . . kan inte fatta att han faktiskt ska komma ;o .. läskigt samtidigt som de är kul.

- Om ett tag tänkte jag dra mig till min kusin :) va ett tag sen jag träffa tösen så ska bli kul!

jag tror förresten jag måste städa mitt rum oxå inför imorn! kommer komma en del fler folk,
ska ju ha förfest, (eller förspel som ni norskar säger?! ;) hahaha) hos mig så. även med brorsan och hans polers, kommer ju bli kalaskul! :D

puss!


made by me


nu har jag fixat en bild själv.. hmm, kanske inte as bra men.. övning ger färdighet, right? :D

Onsdag


Godmorron :)
är uppe i tid idag, haha, jag ska nämligen åka och träna vid 12 typ, så kände att jag behövde gå upp och
käka frulle osv!

Dagens planer är väl inge speciella heller, felix kommer hit ikväll och ska klippa mina kompisar :)
han är så duktig, :) skönt att ha en bästa vän som är frisör asså, då hjälper han ju mig, for free ;) yey

en annan kul sak är att jag äntligen fått photoshop :D molly fixat åt mig, skitbra! tack molliz!
såg nån typ online gratis guide på nätet oxå så nu kan jag aningen mer asså, i början fattar man ju liksom NOLL!


näe men nu ska jag fortsätta dricka mitt te och sen göra mig iordning (;
se yaaaaaah babes



(jag & mollan, hon som fixat till den) !



(ska nog visa nån bild sen som jag gjort ;$  men är inte så bra än så ha överseende!)


söndag


söndag = segisdag. alltid.

jag ska bara chilla idag asså, städa rummet lite och sånt tråkigt.
Men kvällen blir trevlig iaf, Molly kommer hit :) myskväll alltså , med en bra film :)   looking forward to it!

vad ska ni göra en söndag som denna? :D


: / segt.


<3 bästiz



fyfan vilken seg dag.
Jag är verkligen inte på topp, hehe kanske beror på att jag & felixen var ut igår. mjorå kul hade vi iaf, like always!
så ikväll blire bara chillerill , precis som de vart hela dan :) men det är skönt och de behövs ibland.


NU är iaf allt fixat inför fredag :D kommer bli så otroligt roligt, jag hoppas det blir som jag tänkt mig (a)
puss på de.


time for a coup of tea?! ohja.


felix&dessan



haha nu har jag & felix gjort våra tröjor vi ska beställa :)
Men inte riktigt än.
Men visst är dom snygga? hahah!




Halloween?!


yes, äntligen närmar de sig helg!
det betyder partey med min hoe. . felix asså, haha.. vem visste inte de lixom? (; ..
men jag längtar ännu mer tills NÄSTA helg.  då du kommer :) iiiiih.

sen nästa helg äre ju även HALLOWEEN oxå.. och på krogarna här vill dom antagligen att man ska klä ut sig.. hm, fan va svårt..

VAD SKA MAN KLÄ UT SIG TILL? ;o  i need help!

måndag


GAH!
kan inte tiden gå lite fortare? så det är januari och jag åker till NORGE! (om jag får bestämma) jag måste dit. jag bara måste! känner att det är en sån tid i livet då jag måste iväg och göra nåt nytt. nya människor, ny stad osv.. ja, ni fattar!?

nu borde jag va lite duktig o typ.. städa.. eller, jag borde fan träna.. gah orkar inte nåt av dem =(

hejsvejs.







måste ju säga grattis till en liten pojke som fyller  19 today (;
Grattiz babe. vi ses nästa vecka! iiiihhhhhh

söndag



jag hatar söndagar, dom är sega, tråkiga och allt va man kan säga!

jag har typ ont i huvet oxå.
jävla skitdag! :)

pusspå min bästis som kommit hem idag iaf, ska leka snaart! iihh

did someone say friday? ;d














klänning: gina tricot
skor: forever21
väska: top shop
örhängen & armband: forever21

















en liten vanlig snygg önskeoutfit :)
hoppas alla får en kalas freeedag!

torsdag



tråk-torsdag.. än så länge iaf, hehe
har iaf varit ute och tagit en skön promenix, ska även ta mig till friskis senare ikväll och träna :) gillar det verkligen, fan så mycket bättre man mår när man tränar liksom :)


dagens låt: Darin feat. Kat deluna - breathing your love   (den är riktigt grrrrrym!)





 
jag saknar även min bästa vän, fastän han inte varit borta så länge! :/ hihi





..& om två veckor kommer en viss person till mig, iiiihh


Foto-shoot



FOTODAG! :D

 

 



jag & molly hade en liten fotodag igår :)
här är några av bilderna på mig!


this is a bad day



usch, idag är jag sjuk..
haft kramper i magen hela dagen, känns ju jättekul. (not) .. så jag & min söta kisse har vilat/sovit hela dan.




men han e ju för mysig så, man tackar ju inte nej?!


näe, nu måste jag ta något att äta.. kanske blir macka + te. 
well, i just love it. hihi

tråkiga måndag


jaha, då var helgen över.
Haft en rolig men hyffsat chill helg faktiskt, även fast jag var ute både i fredags och i lördags. (dock i lördags BARA för o se Lazee live, ihih)
men jag och min bästaste vän felix hade skitkul, like always!  har jag någonsin haft tråkigt med han? hm, NEJ! :) han är bäst.


min otroligt snygga bästiz @ max.
what can i say, we löööv it!

Top Model


yes, jag som säkert många andra följde även top model.. and to be honest, HELT RÄTT VANN!
äntligen en plus size model. så jävla bra.

ConGraaaTzzz Whitney!



så, vad tyckte ni? (;