i got it


yeeeeees, i got what i wanted ;D

hm, ganska dryg dag idag.
eller, de beror ju på hur man ser på det hela. . har inte gjort så mycket. tagit de lugnt bara, jävligt skönt om jag ska va ärlig, älskling sov ju här, men åkte hem runt 1 eller vare va, sen har jag sett på tv & sånt.

o nu ska jag va duktig o städa eller nåt sådant tråkkigt, men de behövs ju det med. :]

igår va jag o hanna på bio, " Marie Antoinette " ehm.. bajs film? se den inte, inget jag rekommenderar iaf..
de va typ några stuunder i filmen som va bra, fanns en skiiiitsnygg kille med oxå, enda pluset.

aja, have a nice day.
pusshejss

i hate spanish


så sant som det är sagt, ibland bara haaaaaatar jag spanska ;/
vi har en resumé på en spanska bok tills imorn, okej.. är klar nu, men fyy va JOBBIGT de va, har suttit här ett bra jävla tag nu, så jag e helt sluuuuuuuuuuut ;/
saknar min älskling oxå , hoppas han kommer hit snart :) oj jävlar, han ringer nu, fan va coolt. precis när jag skrev de där så ringde de. haha, woow.

btw, kul i skolan idag, haha .. skratta massa :D tycker de är så jävla mycke bättre i klassen nu.. alla e mkt trevligare eller va man ska säga? haha. gympan va SJUUUKT kul idag oxå, haha. wiho .

ne , nu ska jag käka nåt.
pusshejs

if you like it


men yoo.
typ att jag är jävligt trött nu, sitetr i skolan fortf. fast jag slutade för en timme sen. hihi,
jag o hannsoow ;) skulle göra lite löxor. har precis gjort min musikal läxa, heh.. har ju musikal ikv.
de lär väl bli najs? egentligen pallar jag itne alls. menmen, man måste :]
ska leka med niclas nu snart oxå. hihi, så de är najs..

men hm, plugg har jag ikv oxå, palla (?) neeeeeej.  jag vill ju se tv, o de ska jag oxå
OC , yey

pusshejs

RENT !!

RENT, RENT, RENT.
typ att jag har blivit kär i musikaler! yeah, var på Rent dåra, i fredags med innebandylaget. eh eller, gamla innebandy laget kanske jag ska säga, eftersom vi itne "existerar" längre. o den var bara SÅ bra, äälskar alla låtarna och skådisarna va sjukt bra, " Linda Bengtzing & Linus Wahlgren "  dom va underbart brao.
sitter o lyssnar på låtarna nu, på engelska dock. men minst lika bra!
vill fan se den igen, haha kanske får med Hannisen på den på jullovet. haha ;D vill lätt se den igen! as värt.

är ju med i musikal själv :) as kul. vi ska spela " cabaret " det lär bl najs. men jag ska ju bara dansa lr vara körsångare. palla va huvudroll :$ vågar inte heller.

aja, dags för plugg.

Puss & krams