WORK!



i'm so happy, i'm so glaaaaaad, that i found yoou. lalala (8)

nä vet ni vad,
JAG HAR FÅTT SOMMARJOBB!  ohyeah! jag är så glad.. och inte på vilket ställe som helst .. utan,

ÖÖÖÖLAAAND!    my favourite place (;
så, 6 veckor där i sommar rå.    så jevla najs!

ses!

image197
me n' lööv på öland förra året :D

finally


helt sjukt att jag äntligen har fattat det, men det är över! tack och lov.   fan va skönt.  det tog sitt lilla tag asså, almost a year!  but i'm done thinking of yooou. ohyeah

fan, ce3bs skiva var såft! hände mycket under kvällen som va en aning o-väntat!  men kul som fan, efterfesten va nice oxå! (;  så tack alla för en toppenkväll.

VÅR SKIVA SKA ÄNDÅ ÄGA SÖNDER!
27e maj på BJ folk, see yaa there!

image196
haha, jag & sofia är här.. kan ni se oss?  ledtråd: kolla till vänster *blink*

idioti


haha, som ni vet pallar jag icke skriva här så mycket mer, har tröttnat på en del saker. som ex, bilddagboken, sen de gjorde om sidan blev jag otaggad på typ allt där! ;s  råtråkigt. jag som va as aktiv, hahah. menmen, that's life!

asså, om mindre än en månad är allt SLUT! jag kommer aldrig mer gå i vanlig skola ;o helt sjuuukt! MEN ACK SÅ SKÖNT! give me freeeeeedom!  jag behöver det verkligen nu!

& inom typ två veckor är allt mitt pluggande över, kan vi inte typ snabbspola förbi dem? orkar inte, haha.

btw, imorn äre Ce3b:s SKIVA! kommer bli grrrymt, ska hem till sofian innan för fixning osv, woho!
tjarå