hejhejhejhallå


jag kände bara för att skriva av mig lite :)

grejen är att jag har haft så sjukt kul de senaste veckorna! träffat massa nya sköna människor, så otroligt roligt!
& fredagen står nog i en klass för sig själv, mjorå! de var en värd och lyckad kväll.. inte alls som jag förväntat mig men, de brukar oftast bli bättre då, inte sant?

nu är jag bara RÅTAGGAD till sista april, men jag ska nog inte ha för höga förhoppningar där heller,
de brukar vara bäst så!

men vi synes då,  hoppas jag ;*



(sedan bär det av till GÖTEBORG på fredag-söndag! ägande)

hejdå



hejdå bloggen :)
jag orkar nog inte med dig på ett BRA tag!

så vi får väl se om vi höres i framtiden.
tjingeling

image195
bästiz



tröttnat



förlåt men jag har verkligen tröttnat på den här bloggskiten :)
lär nog inte uppdatera så ofta.. är rätt BUSY med musikalen nu oxå :) är "bara" fyyra föreställningar kvar :/ 
fan, kommer sakna allt de där sen..

men en rolig sak är iaf att ALLA föreställningar är fullbokade :) helt sjuukt!  har aldrig vart så,
och på premiären i tisdags stod hela publiken upp :D  så jävla roligt!

aja, dags o fixa sig lite.
sen blire visning ikv igen, WOOHOO!
ses där?!

image191
MUSIKALGÄNGET (;  (från premiären, en del av dem iaf)