det finns ingen ork..


hejhej, hallå bloggis!
en rolig sak är att jag bara har vart vaken i ja, 3 timmar och 23 minuter.. jag vakna fan klockan 15 idag! inte riktigt okey, mamma kommer in o bah: "DESIRÉE, sover du fortf, klockan är tre!" haha..  tror jag sov ca 13 timmar inatt, men känns på något sätt som det behövdes, sen den slitna resan på magaluf!

har lite ångest för tillfället oxå, har en hel del jag behöver fixa, ork? hm nej.
har nog bestämt mig för att skita i den där jävla kursen oxå, har fan ingen lust alls att börja på den.. känns bara skit, plus att jag ju inte ens vill plugga.. nej, jag ska fixa jobbb. och det är snart!

längtar även tills imorn eller tisdag, då får jag min nya mobil! FINALLY! som jag längtat efter den asså, ända sen dumma jag ramla i vattnet på midsommar.. (dum-ass)

aja, dags att göra lite nytta.
får se om de blir hemmamys med lina eller bio? hm.. det återstår att se

ciao



@ öland


ta mig till...

tillbaka?! JATACK.   oh herregud, jag kan verkligen inte få nog av magaluf!  var ju där i början på sommaren med min kära kusin, and i did it again, i slutet på sommarn nu, kom hem i tisdags.. and all i can say is;  TAKE ME BACK!  saknar det varje varje dag.. tänker bara på det underbara stället.. och en viss bartender som kan rent ut sagt TA SIG! :) åh de där kändes skönt.. haha

men denna gång var jag med andra bruds än kusinen.. det var jag, lina, jossan & julia.  VILKET KALASGÄNG!  i lööv us! vi ägde hela stället, men lixom.. who can blame us?!  (jag & jossan vet iaf att alla ställen vi är på äger vi!) 

men samtidigt måste jag oxå säga att en vecka efter magaluf är man så sjukt sliten att det känns skönt att vara hemma, men bara för ett par dagar.. för nu längtar jag tillbaka, som fan!  man träffar så sjukt mycke roliga människor, medan här hemma äre alltid samma gamla vanliga.. suck, speciellt om vi snackar utelivet.. JAG HATAR DET! jävla skit uppsala.. jag ska fan flytta, aa de ska jag.. vet inte när men jag ska..
börjar bli lite avis på jossan som nu flyttar till kristianstad :/ hon kommer fåre kul.. men jag då? jag är kvar i skit-uppsala där inget händer.. åhh.. tur att de finns vänner iaf, (har självklart inte tröttnat på er!)

näe.. jag får ta mig i kragen och sluta drömma.. jag har drömt min underbara dröm som jag tyvärr väcktes ur..

back to reality
..

.....det är nu livet börjar

MAGALUF IMORN!



heeejdå sverige!
nu drar jag, jossan lina & julia till MAGGAN!    vi kommer äga hela stället, ooja! sjklart.

vi synes om en vecka rååå!
PUSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSSS




(du vet att jag kommer tänka på dig!)

Öland


hejhejhej.

Okej, ska jag försööka berätta lite om öland nurå. vet inte hur det här kommer gå men ska göra mitt bästa.
åkte iaf dit den 5e juli, jag o familjen.. (utom storebror) men plus lillebrorsans polare.. va lite segt sådär i början. men jag skulle ju börja jobba där i bageriet på campingen.. så a, åkte bil först i ca 6-7 timmar sen så vare bara dra in på¨bageriet o hälsa på chefen osv.. fick veta att ja skulle börja jobba redan dagen efter.. klockan FEM på morronen, himla kul asså. haha, om jag va nervis lix. ;P men de gick faktiskt skitbra.
personalen inne på bageriet va nice oxå, det var; jag dåra, kim, nathalie, tina, viktoria, hanna, linn.. och sen sista veckan kom även tove in i bilden.. (fixa jobb åt na)

ah, allt gick iaf skitbra, var iof feting jobbigt under högsäsongen.. man fick typ inte en lugn stund, spec inte på morronen.. från typ 7-10 vare fullrulle hela tiden.. fyyfan! haha men de va lugnt .. ja klarat!

träffade sjuuukt mycke människor där nere oxå, skit trevligt .. orkar inte berätta om alla men har haft så sjukt kul!

TACK FÖR VÄRLDENS KANSKE BÄSTA SOMMAR ;)

ja menar, först maggan, sen öland.. och om TVÅ JÄVLA DAR ÄRE MAGGAN IGEEEEEEEN!! <3

fyfan, de här är bäst!

ägd

En pappa ~30 står och ska precis betala maten han har köpt när hans son ~5, börjar gråta.
Pappan (stressat): Men vad är det lilla gubben?
Sonen (storgråtandes): JAG VILL HA GODIS! Jag vill ha godis! Godis! Godis!
Sonen fortsätter att gråta och skrika ut godis.
Pappan (helt lugnt): Ja, och jag vill ha en Porsche, men det kommer aldrig att hända det heller!
Sonen blir helt ställd av svaret och blir genast tyst, pappan ser väldigt nöjd ut.

HAHAHHAHAHAHAHA :D

 

 

(skriver om öland i nästa inlägg)


veckoplanering

hejhejhej,
jag är då ÄNTLIGEN hemma från.. ÖLAND!  shiet, 5 veckor där va inte lite tufft.. men samtidigt skitkuul, jobbet va as nice o alla man träffa där va ju bara ett stort plus!  tack för dessa veckor alla, <3 i miss my bakery babes!

veckan ser ut såhär iaf;

idag (ondsdag) :  fika med hanna.. sen blire UTGÅNG ikväll, med min kära amalia + massa fler.. taggad som fan!

torsdag: leka med malin & på kvällen bio med mamma tror jag :)

fredag: middag med brudsen i guess..

lördag: leka med sofia, som jag saknat den bruden asså!

söndag: PACKA?! + öppen för förslag..  leka nån?

måndag: GAHHH, packapackapacka, och leka med jossan.. tagga inför resan..

TISDAG: MAGGAN HERE I COME AGAIN!  i know you've missed me.. yeah

 
berättar mer om öland nästa inlägg (; ska bara försöka komma ihåg allt. :o haha



öland med tove är ett måste varje sommar! <3