Lovely day


Tjoooho :D
idag hare vart en heeeeelt okey dag. haha men de är nu på kvällen det ROLIGA kommer :D
först o främst fyller min kära vän Hanna år, så jag ska dit på middag . mysmys. ska hjälpa henne med maten oxå, haha så lär åka dit snart! sen äre oxå 7 månader med min lilla äälskling, så ska va med han senare, efter jag vart hos hannis :)
jag hoppas det blir najs, haha o hanna lär ju tycka min present är cp :D haha nejrå men den e kul bara, inget man brukar köpa direkt. menmen :)

hare braaaaau.

PUSSPUSS <3


btw, så blev jag irriterad för en sak. grrr

Kommentarer
Postat av: hanna

haha jag tyckte din present var as nice. strumpor lixom ;) rå sköön.. jag har lyssnat på cdn också! thanks my dear friend. ses imorgon!

2006-12-17 @ 10:09:09
Postat av: hanna

tänkt när vi hade no problemas. allt är mitt fel. jävla cp sjukdom jag skaffat mig, det är ju mitt fel. ussh ussh

2007-04-16 @ 21:40:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback