seg-söndag



finns inte så mycket att säga, söndagar är sega och kommer alltid vara!
jag orkar ingenting idag.


det kommer bli en kväll med teeee och sex and the city me like!


p-p-partey tonight




hihi, yes, i like black!
and like i've said before:

there's a black magic womaaan... lalala!


h-h-hey


känner mig duktig idag. lite av ångesten släppte.
tog nämligen LITE tag i mitt liv , ehe.  jag & amalia skrev klart vårat cv och gick o lämnade det på barista (ett fik) så, nu är man iaf ett steg närmare jobb. chefen verkade trevlig och blev glad när vi kom och lämnade in våra cv! :)  hoppas han hör av sig. like he said ;o

hann även shoppa lite today på våran nyöppnade butik Rut m.fl.
dagens blev;




ett nattlinne / klänning typ :)



underkläder (; alltid bra.

haha och allt för 100 kr typ!  skönt med premiär rabatter lixom (;



Foto-shoot






lite foton från igår med molly :)
mysig dag!


GRATTIS MALIN! :D



stumpan då,
GRATTIS PÅ 19ÅRS DAGEN! :)

det firar vi i helgen med paaaaartey!

filmtips?



tråkiga måndag,
mjorå!

vill se någon bra film, så om någon kunde ge nå bra tips på någon nice film så, shoot! :D

thaaaank yooouu!

Hippy fizz



jag är kär.
är det någon som luktat på denna underbara parfym?
shit, den är lovely alltså. och den är min!

köp köp köp, ni kommer inte bli besvikna! :D

Moschino - hippy fizz!

b-b-bio



yäääs, idag såg jag Patrik 1,5!
riktigt bra film faktiskt!
jag brukar inte vara så mycket för svenska filmer men denna va fan bra!

så ett tips är att se den (;
man bara leeeeeeer!

Te, jatack



idag är en sån där seeeeg dag.
en dag då TE passar perfekt, myms.
perfekt för man blir varm om man fryser, perfekt för en skrovlig hals (min) och perfekt
eftersom man får en mysig känsla av det.

me like mucho!

jag är trött.

Music!



idag tänkte jag skriva om mitt största intresse här i livet.
MUSIK!
för ärligt, hur skulle man klara sig utan den? jag skulle då inte klara ett liv utan musik.
jag menar, musiken är allt, man kopplar musik med fina minnen, man blir glad av den,
man kan känna sig lugn av den.. osv.
alltså har den otroliga egenskaper, o vem lyssnar seriöst inte på musik?!

hmm, den som inte göre måste ju fan va dum i huvet...

sex and the city



igårkväll hade jag och lina en så kallad "sex and the city" kväll.
de går ju bara inte och sluta kolla! lina har ju fixat alla säsonger och vi har redan sett
klart första! kul och se alla avsnitt från första början lixom.

well, what can i say, we just lööööööv it! (;

power-walk




jag har bestämt mig. ska ta tag i mitt liv nu efter denna sköna sommar jag haft,
och denna vecka börjar det. Jag ska vara duktig och träna o äta sunt.  har verkligen längtat efter träningen, så ska bli sjukt kul och skönt.

har redan varit ute och power-walkat idag (;  och nu väntar en god sallad jag gjort åt mig själv. mums


förfest



snart bär det av till den så kallade kräftskivan :)
jag & lina ska ha lite förfest nu tänkte vi, sedan hoppas jag på att malin kikar förbi oxå. amalia kommer nog iaf! vilket är brao! :)

vi hoppas på en kanonkväll helt enkelt.

hur ska ni tillbringa eran kväll? (;


kräftskiva



det verkar som om någon är bjuden på kräftskiva imorn, (me) yepp.
men ska jag va ärlig har jag aldrig varit ett fan av kräftor, kommer nog aldrig bli det heller,
men jag ska gå dit för den sociala biten, kommer ju trots allt en del gamla godingar man inte
träffat på länge :)

vad säger ni om kräftor, eller kräftskivor i allmänhet,
do you like it?

ser jag tjock ut i den här?



haha, jag gillart!

önskeoutfit



önskeoutfit för helgen :)

" there's a black magic woman.. lalala (8) "

chokladbollar






jag vet att det är sent och så, men jag måste säga.. jag har vart så SJUKT sugen på chokladbollar i tre dagars tid nu, så .. a det är sant, jag ska gå och baka.. NU! bums..

... fan va gott det ska bli

hur kär får man bli?



vet ni vad?  jag ska fan ta o börja läsa mer alltså, för jag vet, när man väl läser en riktigt bra bok, så går det ju bara inte att sluta!  ni känner igen er va?  jo skulle väl tro det alltså.
så den boken ska jag börja läsa; "Hur kär får man bli?"  har läst en bok i samma stuk, av samma författare, så jag tror den kan va bra :) gillar ju när det är lite kärlek och intriger.

så tänk er, en bra bok, en kopp té och en god macka!
finns det nå bättre? (; hahah