suck


dagen började bra, men slutade dåligt.
jag skäms o känner mig dumdumduuuuuuuuuuuuuuuuuuum! :/ bajs på mig. förstår om folk inte pallar med mig ibland, åh.. för så känner jag med mig själv just nu, PALLA!


tur att jag har vänner som orkar med mig :$
JAGÄLSKAREEER

underbar helg


haha , förlåt mig hanna :) såg att du tyckte jag skulle skriva mer.. jag har bara vart så sjukt LAAAAT! orkade inte, om du förstår :) tkr faktiskt de är roligare med bilddagbok (a) hih

iallafall, denna helg har vart UNDERBAR! :D har haft as kul, förutom att jag inte va med niclas :( saknat honom massor, men träffar han senare ikv så de är lugnt :)

i fredags va jag med hanna :D först va vi på stan o jag köpte två klänningar (a) haha, sen på kvällen kom hon ööver o sussa här ;D as trevligt. sen på lördagen så va jag med sara & loovisa ett tag, dom kom t mig :D
senare på kvällen då så drog jag t min kusse, va där nån timme bara sen skulle jag se toves match :D som dom vann med 12-2. HAHAH :D
sen sov tove hos mig oxå :D myspys, haha. såg film o käka glass o shit, haha sen idag sov jag o tove ganska så länge, sen efter frukost drog vi t gränby&stan :D haha.

så tack mina underbaringar för en toppen helg :D
pusshejs <3