h-h-hey


känner mig duktig idag. lite av ångesten släppte.
tog nämligen LITE tag i mitt liv , ehe.  jag & amalia skrev klart vårat cv och gick o lämnade det på barista (ett fik) så, nu är man iaf ett steg närmare jobb. chefen verkade trevlig och blev glad när vi kom och lämnade in våra cv! :)  hoppas han hör av sig. like he said ;o

hann även shoppa lite today på våran nyöppnade butik Rut m.fl.
dagens blev;




ett nattlinne / klänning typ :)



underkläder (; alltid bra.

haha och allt för 100 kr typ!  skönt med premiär rabatter lixom (;



Kommentarer
Postat av: Dilek Isabelle

snyggt!! finns den i sthlm???

Postat av: M o l l y

Skönt med nya saker! :D men du glömde att du var med mig :(

2008-09-26 @ 18:37:52
URL: http://mollsans.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback