Onsdag


Godmorron :)
är uppe i tid idag, haha, jag ska nämligen åka och träna vid 12 typ, så kände att jag behövde gå upp och
käka frulle osv!

Dagens planer är väl inge speciella heller, felix kommer hit ikväll och ska klippa mina kompisar :)
han är så duktig, :) skönt att ha en bästa vän som är frisör asså, då hjälper han ju mig, for free ;) yey

en annan kul sak är att jag äntligen fått photoshop :D molly fixat åt mig, skitbra! tack molliz!
såg nån typ online gratis guide på nätet oxå så nu kan jag aningen mer asså, i början fattar man ju liksom NOLL!


näe men nu ska jag fortsätta dricka mitt te och sen göra mig iordning (;
se yaaaaaah babes



(jag & mollan, hon som fixat till den) !



(ska nog visa nån bild sen som jag gjort ;$  men är inte så bra än så ha överseende!)


Kommentarer
Postat av: Vebjørn

Ehm - sol, feiring og snart ferdig med ei innlevering!

Kva som gjer den bra der då? ;:

Postat av: Anonym

sv: Tusen takk:) så trivelig!



Søtt bilde av deg og mollan!:)

2008-10-29 @ 17:55:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback