veckans tråkigaste dag


som faktiskt inte var så tråkig, förrän nu då. (plugg)

iaf så var jag & min bästaste felix på stadens gator och levde rövarn.. ehm ne inte riktigt så men.. :)
vi kekade först på max, hehe.. ( ja tove, de börjar bli rätt gott nu va, haha ) sen shoppa vi en hel del, speciellt felix! haha så kul, han typ bah plocka på sig massa & sen köpte, utan o ens testa! skulle jag då aldrig göra, jag typ måste testa innan jag köper ;/ hehe.
jag fick iaf med mig en skjorta, ett halsband & skärp :) så jag är nöjd.

annars har helgen vart rätt trevlig!
jag & lino va på bio igår! de va rå mys :) vi såg "ps.i love you"  SKITBRA film, man blev verkligen rörd, haha speciellt lina som grät mesta dels av filmen! jag kunde iaf hålla mig rätt bra, kom väl nån enstaka tår men, haha.
& killen i filmen är bara så jävla snyyyykk! mjorå,

men nu ska jag försöka plugga lite,
vilket inte går bra nu för tiden, jag har kommit i nån period där jag typ skiter ire. ;s
aja, it's worth a try.

pusspå

image182
lina, visst bara älskar vi honom? (;


Kommentarer
Postat av: Felix

varför ska man testa kläderna då man kan prova dom hemma ?:S:S:S.. döööh

2008-03-02 @ 19:05:21
Postat av: dessan

HAHAHA, meh.. orka lämna tillbaka hela tiden om man inte gillart? (;

Postat av: tove

haha bra dessan, alla älskar max!

2008-03-03 @ 18:05:49
URL: http://toveaugustsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback