it's getting close



aaahhh! nu är det MÅNDAG,  sen är det lixom bara.. tisdag & onsdag kvar, sen GÄLLER DET! shit, jag finner verkligen inte ord. efter 12 jävla år i skolan SLUTAR jag, jag är FFFFF RRRRRRRR IIIIIIIIII!   :D :D :D :D  kommer nog inte fatta det förrän alla börjar skolan igen och jag sitter där o bah? what? oj, nej jag går ju inte i skolan, im freeeee! :D

ja, herregud.
nu ska jag snart iväg och spela kubb & fika med min klass :) ska görat på religionslektionen.. mysmys! sen ska jag till tandläkarn .. och nä, ska nog inte ta bort tufftuff än.. :/ jävla cphålet vill inte täckas. jaja.. de är lugnt. :)
sen kanske jag går på stadens gator med min kära tovis .. men det visar säj! ;P


ska kila nu, vi hörs!

image205


åh vad jag tycker om er :))








du <3 :$

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback