trettionde januari 2008



underbar-dag!
slutade klockan 10 imorse, tacka för det va!  brorsan hämta mig iaf & sen åkte vi hem, och så såg jag, lillebror & storebror på film :) mys! vi brukar aldrig umgås alla tre, haha men nu va lillen sjuk & ja, storen hade hålis.. men de va trevligt iaf, ni är bäst  (oftast) ;) !
haha, och ikväll äre MUSIKAL!   hoppas det blir trevligt och att någon inte är pain in the ass. :)  mohaha.

/  idag fyller en viss Sabina år :) GRATTIS stumpan, jag hoppas du har det fint där borta i USA, och vi här hemma saknar dig! hoppas du får en lovely dag, du fyller ju trots allt VUXEN (18) , yey!

sen imorron fyller min gullee år!  tänker inte berätta hans namn här, mohaha, det väntar jag med :]
men han fyller iaf 18 han oxå! så grattis i förskott,  :) men ska ju självklart gratta dig imorn oxå!
& jag hoppas du hinner bli frisk till helgen,   såvikanses (; hihi

näe, en annan ska nog gå & se en till film, med bara lillebror denna gång?

hejsvejs! (;

image164





Kommentarer
Postat av: Lina den fina

Dessan, vad har du nu på gång? :o
vem ärdin gulle?
tell mee


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback