tjugosjunde januari 2008


hallå :D
Jag är nu hemma från den otroligt softa resan i bryssel!  blev bättre än förväntat, trodde först inte att det skulle bli bra, om jag tänker tbax på första dagen, haha.. men det blev skitbra sen! thank god.

orkar inte berätta allt vi gjort men, vi va på en rad olika saker.. bla eu-parlamentet, komissionen, museum, chokladfabrik osv.. sen vare ju shopping & festande oxå :))  man har ju kommit närmare alla som va med oxå, tycker synd om dom som inte va med, DOM MISSA NÅT! verkligen, så jävla dumma.. haha menmen, så kan det va ;d

jag är glad att jag e hemma igen iaf! så skönt o sova i sin egen säng! iihh..

igår träffade jag oxå russel & erik, va länge sen jag träffade erik, typ nyår ;o så det va kuL! vi va på bio först, "i am a legend" (blev lite besviken påren, trodde den skulle va bättre)   sen åkte vi hem till mig och softade! :D  trevligt trevligt.

och idag vet jag inte vad som händer :)
de visar sig antar jag.. haha

pussheej!

image162
på eu-parlamentet


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback