femtonde januari 2008

ddrop-in-the-ocean! :]

godmorron!
usch, tröttis-dag .. jag försov mig lite oxå! men, jag drar på nästa lektion bara! historian! ehh, jag hatar egentligen historia, så jävla tråkigt! har nog aldrig förstått mig påre, faktiskt..

gårdagen va mycket trevlig..
eller, ja, började med skola, hade bild.. haha, sen hade jag mitt muntliga prov i svenska, så nu får jag VG! yey, jag klarade det galant, :D i'm proud of myself..
sen va ju min lektion inställd.. skitbra, (not) åkte fan tbax till skolan, efter min håltimme. SÅ DUMT! men jag drog hem till molly istället :) iih, hade as skoj! först färga vi hennes håår, sen knäppte vi massa kort osv, (like usual) men det är vi bäst på & vi älskaré :) visst mollis? iiihh!

image158

:))
nej nu ringer visst berra (;
pusshej!


Kommentarer
Postat av: M

Yes.
de är vi absolut bäst på :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback