elfte januari 2008

image157

ha-hallå! :)
länge sen jag va såhär trött asså! oj, skolan tar kål på en, även fast det bara är tre dagar vi gått!
mina planer för kvällen blev inte som jag trott, jag & amalia tänkte dra på fest, hade även tänkt o träffa tim & hans kompisar, men nej, det blev inte så. ganska skönt ändå, blev en hemmakväll med mamma&pappa <3 så mysigt,
vi såg på film.. "no reservations"  jag älskar den! precis som dom har de sen vill jag ha det. åh!

btw, jag har fått en ny favorit låt, Leslie Carter - it's like wow! så jävla bra den är :)) haha, men jag har ganska många favoriter.. Simple Plan - when i'm gone är oxå en av dem (a) <3

men nej, nu ska jag gå & se på pelle svanslös, den e söt den!

pusshejs!



(hjärtat, jagsaknardinröst)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback