ANDRA JANUARI!


wow!
fyfan va tiden går fort, REDAN nytt år och januari! hjälp asså, what is happening? hihi.

okej, nyår .. blev inte alls som planerat! fast sjukt bra ändå, typ..
kvällen började med att jag kääkade hemma, mums! haha, sen runt 9 tog jag bussen till stan & träffade erik, vi drog vidare till sävja för att hämta molly + köpa dricka. (fan va fint mollys pojkvän bor, ojoj, jag och erik va typ helt förstummade där ett tag, AHHAHA)  sen åkte vi vidare till festen vi skulle till i storvreta :) hos nån dennis! haha
det var skit kul verkligen, hahahah träffa en del ja kände igen oxå!
men jag hade planerat att dra in till stan och träffa massa, men icke! haha, jag va kvar i storvreta, och jag fick nog i mig lite för mycke asså.. så förlåt alla.. om jag va jobbig lr så! hahaha ;D o förlåt molly! <3 du va typ bäst! som tog hand om mig, & sprang efter mig i de jag höll på med, hihi :)) men det va en minnesvärd kväll ändå! hände en del bra saker, enligt mig! så .. jag är glad. förutom att jag inte mådde så jävla bra igår, men.. that's life ha? haha

igår vare ju då 1 januari 2008, jag degade verkligen hela dan.. gick upp ur sängen runt halv 5-5 , haha har fan aldrig gjort de förr..
sen på kvällen kom pussel över ^^ (russel)  hihi, vi såg film och snacka.. allmänt mys :)  så de va trevligt.

och idag är jag en tröttis..
ska leka med min kära kusse senare, så de blir kul!

time for breakfast!
pusshejs


image153
sötungen & jag ^^

image154
jag & erik (;

Kommentarer
Postat av: Molls

en mkt minnesvärd kväll

Postat av: M

glömde skriva, eller allt kom inte med.
Men du var lätt bäst!

2008-01-02 @ 15:00:28
Postat av: dessan

ja molly! så jävla väärt

2008-01-02 @ 15:50:53
Postat av: hanna

va sweet att du hade det najs pa nyar :)
haha skratta nar jag laste att du fatt i dig
lite mycket, det hander ju inte sa ofta!
saknar dig min van, ses om ett halvar da ;)

2008-01-03 @ 21:04:51
Postat av: dessan

HAHAH, vad vet du om det hanna? ;)
jag saknar dig med, när du kommer hem blire fan PARTY asså :D

2008-01-04 @ 01:56:35
URL: http://dewss.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback