under my nose (8)



hoho :)
den värsta veckan är äntligen ÖVER! tack & lov, jag trodde seriöst att jag skulle avlida där ett tag, hm..

fredagen började dåligt men slutade bra :)
linis kom över & lekte med mig, vi såg på hey baberiba & åt gott.   myws!

sen har jag väl inte hunnit så mycket mer, har ingen större lust och berätta veckan, den sög! ganska rejält.
förutom tisdagen som var de bästa som kunde hända! (bara vissa som vet vad jag pratar om) haha.

men nu är det iaf LOV!  så jävla efterlängtat, tackar för det.
jag ska verkligen bara ha roligt och ta det luuugnt!  planerar sthlm oxå!  dit vill jag verkligen :gulle.
nä, klockan tickar och en annan börjar bli trött..

jag&felix drar en träning imorn iaf, yey!

pusshejss



image173
eh, rawr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback