hufvudstad + bästa vän


hallå!
rätt skön dag idag, förutom att jag måste plugga hela dagen, har gjort de en del nu ska göra mer snart! :)

gårdagen va as trevlig iaf!
jag & min bästaste vän tove var i hufvudstaden (; mihihi, blev en hel del shopping assså! speciellt från toves sida! haha, bra jobbat där du ;) men hade jag haft mer pengar med mig hade jag nog oxå köpt mer.. men jag är nöjd och glad ändå!
vi ska nog på stan imorn iaf & checka skor.. haha, två saker tove behövde mest? skor & jacka.. köpte hon icke igår (; rätt kul. vi va iaf i sthlm hela dan, cirkus 8 timmar typ! ganska bra jobbat av oss där, haha men kan lätt säga att vi va döda när vi kom hem! iaf jag!
men tack iaf för en toppendag :) <3

a jag har då prov imorn, sam c! HURREY! (not) därför blire plugg hela dan, men jag ska iväg och träna senare iaf .. känner att jag både vill & behöver det. så ja, så fåre bli :)

skönt att de är helg snart oxå :)
pusshejs

image181
<3




(igår var det exakt en månad kvar!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

vadfan har jag i pannan? hahah, eller så har jag nog väärldens sneaste ögonbryn

Postat av: dessan

HAHAH, ja jävlar hörru.. vad har hänt med ögonbrynen ;O

2008-02-29 @ 17:15:33
URL: http://dewss.webblogg.se
Postat av: Anonym

hahah lite smuts typ, ussssschhh

2008-02-29 @ 20:13:27
URL: http://toveaugustsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback