hoffmaestro


jag har kommit på hur bra dom är alltså! hoffmaestro
men det suger att man inte kan ladda ner skiten, så jag ska helt enkelt önska mig deras nya skiva när jag fyller år (a) mjapp, det ska jag minsann :)

seg dag.. men jag antar att det är bra på ett sätt, lov är till för segisdagar? fast inte bara iof men,
ikväll ska ju jag & fellepelle träna iaf, kanske sola oxå :) sen kanske jag leker med evelina, i hope so!


ehm, asså jag har en sån där konstig känsla.. & när jag känner nåt, brukar jag känna rätt.
ganska så läskigt faktiskt, speciellt när jag känner på mig saker & de verkligen blir så oxå! men, denna känsla hoppas jag verkligen inte stämmer! aja. det visar sig helt enkelt.

nu ska jag gå & göra nåt vettigt. hm,
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback