end of the weekend


happ, då var det söndag igen då, KUL! hm.. njäe

denna helg har faktiskt vart riktigt nice :)
i fredags kom först tove till mig, vi typ såg på tv & käka glass, haha.. sen lie senare kom sofia & hon hade med sig massa gott från sitt jobb, MUMS! typ värsta chokladtårtan, bakelser osv! så vi smaska på det samtidigt som vi lekte med min dansmatta!
kvällen sluta med att sofia sov hos mig, vi kunde inte somna, så vi snacka mesta dels av natten! :)  - du är bra!

sen igår så skulle vi käka hos Ann-Louise, hon hade fyllt år, vad vare, 66? haha :) de va trevligt iaf, som vanligt.
sen på kvällen blev de lite blandat, jag skulle hämta min film från erik, så jag drog till allians där han hade match o såg den lite, sen fick jag filmen, (ÄNTLIGEN) han hade fan haft den typ, hm.. 3 månader? haha.. han kan glömma att jag lånar ut nå mer till han ;) mohaha

idag dåra, haha.. jag & felix ska snart åka o träna lite! yey det ska bli sköönt..
SEN, beger jag mig till STOCKHOLM, och vem ska jag träffa dåra?  gullee  :))  mjorå!
men jag ska nog inte förvänta mig för mycket, haha.. åh, fan, jag är redan nervis :

men jag hör nog av mig sen..
hejs!


image170
jag & efterlängtade filmen (;


Kommentarer
Postat av: lina

hoppas de gick bra med dejten
tråkigt att du inte kunde va med igår.
=(


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback