b-b-bio


helå!
gud vad jag är hungrig! haha, känner den goda lukten nerifrån (morsan gör wook) åh, jag älskaré!

mys dag ida :)
mamma kom upp & väckte mig imorse vid halv 12 & ville att jag skulle med henne på stadens gator, & eftersom vi gör det ehm, jävligt sällan så tyckte jag de lät som en bra idé! de va roligt & jag fick med mig två saker hem! en kjol & en lång kofta, tack mamsi! :)
sen skulle jag & felix träna, haha passet va rätt dåligt men funkade, de va skönt iaf! har inte hunnit träna sen i måndags så (;

ikväll blire bio!
jag & felix ska typ se den hära.. "juno" hörde att den skulle va bra? mahah , bäst att den är det oxå.
kommer bli en myskväll.

hejsvejs

image174
he know how to pose'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback