6/9

image87
jag avgudar denna bild!



blääääääääääääääääääääää!
idag mår jag inge bra alltså ;/ vaknade av illamående och ont i huvet. Har fortfarande ont i huvet oxå, it suucks!
Så, hela min dag kommer väl antagligen bestå av tv/film (vänner mostly) yeah, köpte sista säsongen igår! så när jag sett klart den har jag sett exakt ALLA avsnitt, hm, im proud of myself, för det är typ 80 timmar allt som allt!

över till nåt annat; jag har börjat gilla en blogg som fääääään, alltså, tjejen vet verkligen hur man gör en blogg grrrrreat! lätt bästa bloggen jag läst! so, im kind of stuck! you go girl!

har börjat kolla på en serie oxå "the hills", i lööv!
synd bara att jag har ganska många avsnitt att kolla på, är typ ganska efter! men, ett råd, börja kolla påré! finns på mtv's hemsida, bara sök på the hills!

nu ska jag dränka mig med té & mysa med kuddarna!
so long


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback