2/9

hejhej, hallå bloggen ;)

hm ganska så trevlig helg faktiskt!
fredag: skolan börjar bra, hade två lektioner på hela dan, visserligen vare ju tre timmars håltimme emellan dom så, de sög ju lite. haha, fast jag & Gabbi drog ju ner på stan & kollade .. hittade ett par sjuuukt snygga jeans, för BARA TVÅHUNDRA! helt galet ju, haha.. sen satt vi på donken o slappa o snackade, mys där (; hihi
sen kvällen så vare grillning & kalas hos vickan.. hennes farsa fyllde ju år såatte, :) vi firade honom & såg på tv, spela lite kort o sådär..

lördag (igår): jag va typ sjukt seg, heeelaa dagen, låg bara hemma o såg på tv, hade ganska så ont i huvet oxå så var inte direkt på nå humör för annat.. men jag o pappa åkte iaf o hyrde film & köpte godis. :) sedan på kvällen ville lina leeeka ;D så, vi va först ute o gick typ en och en halv timme! (duktiga vi var där alltså) haha, gick skitfort kändes det som o det var as skönt! sen efter det åkte vi hem till mig o såg "phantom of the opera" o lina, jag håller med. DEN ÄÄGER! och jag älskar den! hihi. . sjukt vacker skådespelerska, o som dom sjunger allihopa, helt galet alltså!
as mysig kväll, tack älskling, du e bääst! <3

söndag (idag): vakna av huvudvärk, tror de va för jag somna ganska så sent ;/ ehm. plus att mamma väckte mig lix, haha tack för det ..
tog de lite lugnt på morronen, o såg vänner <3 sen så skulle jag träffa Kristina på stan runt halv 3 :) gick o kollade lite i affärer o sen drog vi till caré 018 och fikade. MYS alltsååååå! ih, haha. de får vi göra om snart gullet ;)
är sjukt galet trött nu oxå, men har värsta luusten o dra ut.. men måste de regna? :/ hateit.

aja, hoppas på en skön dag imorn,
ehm en lektion så? vad har jag o klaga över :D

pussapå*



image86
hur kan man vara så vacker?

Kommentarer
Postat av: linisen

finns det något bättre än fantomen på operan? NEJ SKULLE INTE TRO DE VA!
VI SER DEN SNART IGEN!
pusssssssssssssss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback