28/9


tjolahopp!
här sitter jag, har ganska tråkigt (får skylla mig själv). skulle ha vart med sofia, men jag va så sjukt trött, orkade inte :$ hehe, jag & Lina var på stan idag &, ja det tog nog musten ur både henne & mig rå. haha, fyfan.. vi gick o gick o gick.. o jag typ somna när jag kom hem!
köpte iaf lite fina saker. två over-knee strumpr, en lång vit t-shirt, två halsband :) iihh, haha. & på SÖNDAG ska jag o Molly till sthlm, FYFAN VA ROLIGT! jag verkligen längtar (a) haha för asså, sthlm är så sjukt kul, mycke roligare än tråkiga uppsala, pluus de ska bli trevligt o träffa mollis igen :D hihi.

åh, jag får så mycke minnen när jag lyssnar på gammal musik. vissa låtar ger bra minnen, andra inte. vissa får mig att längta tillbaka. som en speciell.. " H.I.M - killing loneliness " kommer fan aaaaldrig glömma den låten. det var min & niclas :$ han sa att den var till mig. handlade om oss.. & de gjorde den verkligen. man dödade ensamheten med varandra lixom. så jävla fin! <3 åh. jag hatar att jag ska sakna honom. jag vill inte det! för jag orkar inte.. finns ingen mening till att jag ska göra de egentligen, han har inte direkt behandlat mig rätt nu på sistonde, så. orkar inte.  ne nu ska jag va glad här istället, haha. jag borde tänka på fina minnen :) egentligen finns det NÄSTAN bara positiva saker o säga om ja. . det som var, när det var han & jag. jag uundrar.. om jag kommer bli så kär igen? kommer jag de tro? .. hm, tänker på det nästan varje dag faktiskt, och det är rätt läskigt.. lixom, tänk om han verkligen är mitt livs kärlek, och jag inte kommer älska någon lika mycket som jag älskade honom. jag är typ as rädd för de.. men de jag är mest rädd för är nog att någonsin våga gå in i ett förhållande igen. jag är så jävla rädd för att bli sviken, nu när jag blivit de av den som betydde mest (o då menar jag verkligen mest) för mig så är de min största rädsla. en annan rädsla är om någon kommer kunna älska mig hela livet, kommer någon kunna hålla fast vid just MIG hela livet utan att det ska ta slut emellan?! känns inte så typ. :( asså jag beundrar verkligen par som håller ihop hela livet, ja vet, det är fan SVÅRT! men jag vet vissa som har det.. exempel: min farfars bror, han och hans fru har varit tillsammans sen dom var.. ja ca 13! :O kan ni fatta, TRETTTTTOON! helt sjukt, & gubben e fan över 70 nu.. snacka om KÄRLEK! var fan finns den sortens kärlek? jag trodde den bara fanns på film, men icke rå, där har vi beviset. allihopa. det finns sån kärlek .. och det är så underbart :) jag önskar bara jag kommer få uppleva den någon gång, utan att bli sviken. för jag klarar inte av de tror jag, inte igen. så jag får bara hoppas på att det inte kommer bli så, men jag tror jag kommer ha nåra killar innan jag hittar den jag ska leva resten av mitt liv med. den jag gifter mig med om man säger så. för jag ska fanimej GIFTA MIG! lätt plätt att jag ska. o ska jag va helt ärlig.. trodde jag det skulle bli niclas, haha jag vet kanske låter helt miffat, men ... jag har ju aldrig i mitt hela liv varit kär & nu var jag de på RIKTIGT, o de kommer dröja innna mina känslor försvinner helt för honom.. men ja. jag får kämpa. tack för mina vänner alltså :) jag lovar , jag skulle aldrig klarat detta utan dom. JAG ÄLSKAR ER MER ÄN ORD KAN BESKRIVA!!!!!!! sen min mamma :$ bäääääääääst hon är, fyfan va jag älskar henne. <3 hon har vart ett av de bästa stöden , faktiskt.
åååh, nu kom den här låten " Empty Trash - Can't get you out of my head " fan va den stämmer nurå, mohahah.
jag typ zappar mellan mina låtar, haha ska fan se va som kommer här näst.. så kan ja skriva lite vad jag har för relation till låten , hahah fan nu kom ja på nåt o göra (a) yey.
1: Rocky Volato - I'd be fine .. haha fick den låten idag, men ja, låttiteln säger att jag kommer bli bra lixom (a) tack!
2: Snoop Dog ft. coolio - gangsta walk ..skitskön! jag gillaren som fan
3: Jutin Timberlake - Lovestoned .. den är fan nice ändå, haha börjar gilla JT mer (a)
4: Lenny Kravitz - are you gonna go my way.. haha, tänker på Markus i idol förra året, han sjöng den, ASBRA!
5: Justin Timberlake - one last cry .. SERIÖST, jag är kääär! <3 finaste låten. min absoluta favvo just nu
6: Geto boys - G-code .. haha feting skööön :D vi älskar!
7: Mariah Carey - open arms .. en av mina favvosar! helt klart

fan orkar inge mer. haha vilken cp idé .. hm.. aja, haha :)
nu ska jag se på VÄNNER <3 wiiiiiiiiiih.

Pussa på!

Kommentarer
Postat av: M

LÄTT Sthlm i helgen sötan<3 :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback