25/9

okej, ovärd dag! japp, har en lektion som börjar.. 13.50, seriöst. funderar på att skippa den, fast. jag vill ändå dit! måste iaf till stan sen så, har väl inget val typ! hehe, & jag som har ont i huvet oxå, men ska även till amalia sen & fixa klart uppsatsen så har inget val. hihi

imorn blir en trevlig dag iaf! har en lektion då med, suck. haha, sen ska jag städa & de är ioförsig inte så nice , men på kvällen äre utgång med typ alla i klassen, haha verkar som det är as många som ska ut då iaf så de kommer bli askul! :) hoppas på att en viss person kommer & träffar mig då oxå, hihi .. (a) men vi får se, haha det blir spännande!

ne nu ska jag klä på mig & fixa mig klart.

pussapå!

image116



dagens;
Tomas Ledin - För dina ögons skull  <3

Kommentarer
Postat av: Tobias

Fin bild :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback