21/9


trött trött trött, japp det är vad jag är idag! har vart en väldigt lång dag om man säger så, slutade lix halv 5! ;/
och hade tre timmars håltimme mitt i dagen oxå, haha värt.. (not) men sånt får man ta lixom, skolan var ändå okej!

jag & amalia skulle gjort uppsatsen idag, men.. de blir på söndag. hon skulle till sin pappa idag såatte, a.. blev en lugn & mysig kväll för mig ist, ska typ se massa vänner.. lånade 2-4 av sofia :D så jag ska sitta & glo på de hela kvällen, mohaha. vilket inget har mig emot för jag bara ÄLSKARÉ! sen kanske de blir liite sune oxå ;$ gah, det är så bäst!


-
du grabben. vad jobbar du med?
- eh, jag är springpojke.

- hah, då kan väl du ta & springa härifrån då!
-
MEN SUNE!
- tyst med dig andra-anna, jag vill ha tillbaka min gamla storasyster!
- men snälla sune, vad e det?
- HA, försök inte med din låtsassnällhet! för jag e va, val, valsinerad mot det! FATTARU!
- Haha, jag e också valskinerad, så det så!
- öh, come on!

 image113

<3 föralltid! haha


imorn blir nog en ganska så spännande dag! om det blir som bestämt alltså. men det visar sig. ^^
men näe, nu ska jag se vänner.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback