19/9

:D
idag är jag sådär JÄTTEGLAD! :) iih, äre inte bra? haha, inte så ofta jag är det lixom! men får tacka mina underbaringar i skolan, <3 amalia, sofia, hanna! mf.
sen en lite speciell person oxå som gör dagarna lite små spännande  ;$ iiihh, det är nåt där alltså. vet inte vad men, nåt! & det gör mig glad! men ska inte säga för mycket än, så vi väntar med det. haha

blä, jag & amalia skulle ha gjort historian idag, men vi ORKADE INTE! asså det är så jävla tråkigt, o jag suger dessutom på uppsatser, fyfan! hjälp mig, tack?
har typ inget annat iaf, så det är skönt, men.. troligen blire sitta & göra uppsats hela helgen, hurrreeeeey för de lix! (no) nej jag har bättre saker för mig i helgen :) skulle träffa niclas då tror jag! så, det blir trevligt, sen får fasiken jag & amalia göra historian på fredag lr nåt, vi måste!

ne, tv dags!

image110

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback