17/9

image107



okej, idag är det den trötta dagen..
jag kunde fan inte somna igår alltså, det gick inte =/ kanske somnade efter halv 3 nångång.. bläää! kollade på "The notebook" oxå, fyfan va den filmen är BRA! jag älskar den, o som jag grina rå.. haha, :$ snyftfilm or what! <3 men den e underbar verkligen, där har vi nåt som kallas KÄRLEK! åh, om ändå den kärleken fanns på riktigt!
efter filmen kunde jag som sagt inte somna, tänkte på massa saker och allt vart bara jobbigt.. fan, jag vill vara lycklig och glad, varför kan jag inte bara få vara det? i nutidens läge så är jag inte det, om jag ska va heelt ärlig, visst.. jag är väl glad, som de ser ut, men inte fan är jag de inombords. asså, kan nån bara säga mig vafan jag SKA GÖRA? för jag har ingen aning.. vad gör man i situationer som denna? va? hjälp mig.
tror ingen kommer kunna få mig glad på riktigt.. eller jo, det finns ju en person, BARA en, men.. det kommer inte hända, jag lever i en mardröm. VÄCK MIG?! vart tog mitt underbara perfekta liv vägen? fan, ni som läser min blogg måste tycka jag är värsta depressions barnet som bara tänker på mig själv, men vet ni vad? det är inte så jääävla lätt, olycklig kärlek är det värsta någon kan vara med om, det gör så jävla jävla ont! varje dag är en pina för mig, speciellt på kvällarna, när jag är ensam utan någon, det är då de är värst! vet inte va jag ska ta mig till lixom, men då känns det iaf LITE bättre att skriva ner alla känslorna, som jag gjorde inatt. men de är långt ifrån bra!
menmen, jag ska inte sitta här & skriva allting, ni blir väl helt trötta på mig.


 förlåt..

Kommentarer
Postat av: linisen

jag vill se nootebook också :D

2007-09-17 @ 18:59:41
Postat av: Nickepickepö^^

Fan jag har också sätt "Dagboken" fett bra ju :D

2008-03-04 @ 22:54:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback