15/9

det är den 15onde idag =( i used to like that day..  whatever.

haft as trevligt idag, kan ju börja med o säga att jag åkte ju till amalia för myskväll igår! lyckat där :) iihh, vi typ såg på sunes jul, käka godis o sånt, haha.. med hennes söta mamma oxå!
sen snacka vi typ hela natten, haha sov inte såå länge heller, så är rätt trött.. haha två tonårstjejer i EN säng lix, inte så mycke plats så, haha vaknade lite då & då =P
sen gick vi iaf upp runt 11 & keeka frulle osådär, sen skulle jag ta bussen hem..  kom väl hem ca 12 eller nåt, då tog jag de bara lugnt, kollade på vänner o så :)
sen runt 16 .. så drog jag & amalia till allianshallen för o se Falken spela innebandy.. (det är amalias ragg typ) haha. det va KUL! dom looosa oxå, haha o han som sa att dom va så bra =P
träffade markus där med :) trevligt! + massa andra! alltid så sjuukt mycke folk där, haha.. men de va trevligt :)
sen så kollade vi på nån till match o sen tog vi bussen t stan..  väl i stan så skulle MIN buss inte gå förrens 25 min, så jag GICK hem.. =( tog typ lika lång tid, hahah.. 30 min kanske.. så värt ändå. fast eftersom jag är sjuk vare ju inte så bra.. menmen.
käka lite middag & så då.. sen satt hela familjen samlade kl 20.00 för & se SVENSSON SVENSSON! nya avsnitt o grejer, haha fett bra ju! :D har alltid gillat de!

& nu sitter jag häär..
tror jag ska se på film, pallar inte va kvar här nu!

image104
<3
ge mig den sortens kärlek



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback