14/9

blä blä blä på att vara sjuk! pallar inte de

var iaf i skolan, hade typ en lektion .. runt 10-11.. sen snacka vi om vårt projektarbete lite, låter som de kommer bli nice alltså! hoho
sen drog jag & amalia på stan en stund o cheecka läget lite..  & runt halv 3 skulle jag till tandlääkarn. haha, gick jättebra! fick ÄNTLIGEN ta bort min jävla sak i gommen, OHYEAH! så jävla befriande, haha helt tomt.. känns as mysko! ;D men är så glad! hihi

ikväll ska jag hem till amalia o mysa :) ska sova där, iiihh.. såg att det var "gone in 60 seconds" ikv oxå :D ASBRA film! rekommenderar starkt alltså! så den lääär vi ju se, haha.. vi ska nog se Sunes jul oxå! WE JUST LOVE IT, right amalia? ;) hahaha.

nä nu ska jag keeeka lite,



image103
ge mig, PRONTO!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback