13/9


fan, idag mår jag sämre än igår, halsen & huvet värker, hostar & de känns som de blir näsan snart oxå, blä! men jag va i skolan idag ändå, men slapp idrotten iaf! skulle knappast kunna idrotta i detta skick, heh. så jag pratade med min lärare :) o hon tyckte jag skulle gå hem.

sitter & kollar lite på smallville nu oxå, fan så bra det är! haha. har ganska många program jag gillar alltså! fast, inget slår vänner <3 & det vet alla att jag tycker, (a) hihi.
top model sverige började igår med, tycker de SUGER jämfört med amerikanska! inte alls samma klass lixom! ne, fan. men ska ändå kolla påré .. :) gillar själva idén me de hela så!

men nu börjar smallville igen, haha
pussa på

image101

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback