17/10


oh god, im in love

image126

Kommentarer
Postat av: Anonym

skitfin bild!

och jag vet, helt jävla sjukt.

Postat av: sofia

haha, you SO are!! vilken fin blogg du har! jag visste inte ens att du bloggar :O o här sitter jag liksom.. borde va i skolan nu, men jag orkade inte! hoppas du har kul i sthlm, och ikväll! :) nej nu ska jag göra lite the o kolla på vänner. monica o chandler har precis förlovat sig! i löööv

2007-10-19 @ 09:58:37
Postat av: Sofia

haha, you SO are!! vilken fin blogg du har! jag visste inte ens att du bloggar :O o här sitter jag liksom.. borde va i skolan nu, men jag orkade inte! hoppas du har kul i sthlm, och ikväll! :) nej nu ska jag göra lite the o kolla på vänner. monica o chandler har precis förlovat sig! i löööv

2007-10-19 @ 10:00:30
Postat av: me again!!

haha va dålig jag är :P vi hörs imorn, puss!

2007-10-19 @ 10:02:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback