7/11


hallelåja (;
då var jag ledig idag då, mycket sköönt! fast spelar knappt nån roll eftersom det blir plugg hela jävla dagen ;o gah! jag har så jävla mycket nu så det är helt sjukt!

ska iaf in till stan vid två & träffa sofia, vi ska till kyrkan & fixa ett skolarbete. hoho, lika bra o fåre gjort lixom :))
sen blire ju hem direkt o plugga, hela kvällen! :/ tyck synd om mig rå? ;$
 sen så äre ju massa bra på tv ikväll, haha, åh hur ska detta gå? jag är orolig inför mitt tal imorn oxå, skulle verkligen behöva ett lycka till?! hoppas fan på att det går bra, så snälla, håll ena tummen för mig? så fixar jag det galant, hoho

nej, jag ska inte sitta här & slösa tid, får gå & sätta mig vid böckerna igen. BLÄ

puss & sånt

image135


(så, ge mig ett lycka till då?)


Kommentarer
Postat av: Lina

GOOD LUCK VÄNNEN! Det där fixar du! vill se de du skrivit sen..
snart ses vi :) älskar dig mest! är så glad att vi fortfarande ses och har bra kontakt! du e bäst bäst bäst!

Postat av: ag alltsåååå :)

åh, va glad ja blir älskling :D
a jag är oxå de, kan du fatta hur många ÅR det egentligen är? haha, typ.. 11 år va? ;o

2007-11-07 @ 21:05:47
URL: http://dewss.webblogg.se
Postat av: paulina.

ftt fin bild på sienna

2007-11-08 @ 23:20:51
URL: http://colaburk.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback