4/11


nej fyfan vilken rolig kväll :D
blev inte som jag planerat och det är verkligen då det blir som BÄST! haha

lekte med Lina & Elin, hihi vi bestämde oss för att först dra till statoil. :D vi var pretty suuugna på godis o sånt, haha, så vi tog våra cyklar o begärde oss dit :D hihi.
Lina skjussa mig, haha o hon körde typ rätt in i buskarna, as kul :D hade massa roliga snack på vägen dit oxå, hahah. ojoj!
sen så köpte vi iaf chips&dip + godis. haha, de va så jävla kul när vi skulle försöka dela upp allt. haha, o när vi skulle betala kom jag där med alla mina 28 mynt typ, tog sitt lilla tag o lägga dom i den där boxen :D :D

sen drog vi hem t mig för tjockiskväääll :D mysmys.
kollade på den här " i now pronounce you chuck and larry " as kul film verkligen, haha.  och det var SÅ kul att vara med tjejerna :) hade fan inte träffat elin på ååååår! seriöst lixom. :o så de va skitkul verkligen :D de måste vi göra om!

& nu sitter jag här, ensam i mitt stooora hus :$
borde sova snart eller nåt. är ganska trött.. men ja vill prata med en person först! :D

puss&gonatt

Kommentarer
Postat av: Lina

Det var verkligen toppen roligt älskling :D TACK FÖR HELGEN! Haha, vi var fan med varandra HELA helgen, förutom idag då:p
PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback