25/11

igår var det exakt en månad till JULAFTON! :D det är helt o-troligt!

hm, denna helg var .. mysig, mesta dels! gårdagen va det iaf, men i fredags vare lite .. tråkigt. fast det är alltid skönt och ha en sån där mysdag för sig själv, utan att göra ett piss! så, ja, det va det jag gjorde. hihi hade ioförsig en del härliga personer att prata med så, det va bra ändå!

igår dåra, så lekte jag med molly och lina! började med att jag mötte mollan på stan efter tre nångång, sen kolla vi runt lite och sen drog vi och kääka på vårt favvo-ställe cupido! MUMS!
sen satt vi & vänta på lina vid fontänen, haha, vi hade SKITKUL då! haha, prata om de där offret från idiot.se!
haha "vad troooor duuuuuuuh?" "jag är en maan, som äälskar mooouuus" HAHAHAHAH, fyfan va vi skratta :D visst molly?
sen kom lina efter ca 20 min, haha, så drog vi hem t mig & myste lite :) film&godiis!

Lina drog sen vid 22 typ, vi gick me henne hem :) sen gick vi tbax t mig & jag o molly tog kort. inte så konstigt kanske? haha, vi hade as roligt då oxå :D

tack för en mysmysmys kväll med er tjejer! ni är BRA!

idag är det då söndag, tråkigaste dagen på HELA veckan fyfan. den suger hårt!
men jag o lina ska till stan nu snart :) så de blir trevligt. sen ska jag plugga. HEJJA! :/ blä.

aja, puss på er

image143
HAHAHAH, så jävla bäst

Kommentarer
Postat av: M

HAhaha vi hade askul :D

Postat av: Hanna

I Miss Cupido! Latt lunch dar nar jag kommer hem :) Jummie mummie!

2007-11-27 @ 05:28:00
Postat av: dessan

ja hanna gumman :) klart vi ska käka där när du kmr hem!

2007-11-27 @ 22:19:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback