18/11

tredje inlägget för idag;

alltså, fyfan! fuck this daay! var på sjukan för några timmar sen, och det var ju det dem egentligen trodde för 2 veckor sen, alltså; HALSBÖLD ;/ fyfan fyfan fyfan!
eller då sa dom att det inte var de typ, att de va nåt annat. men den läkaren va ju HELT jävla störd på riktigt. :/
men han jag hade idag var en riktigt proffsig doktor :) han gillade jag! men när han sa att de va halsböld och att dom skulle behöva SKÄRA i den så , vart ju jag rätt tveksam och velade fram o tbaax.. usch, men han lugnade mig iaf och jag tog beslutet att han fick göra de :/
fick massa bedövning så jag kände faktiskt ingenting, näästan! o det var ju bra. men jag höll på att svimma ca 2 gånger, fyfan va de snurra till alltså. det var as-läskigt :(

men nu är jag hemma iaf, och jag mår helt okej. men mycket trött & har ont såklart.. han skärde ju ;o o de kom tydligen massa äckelpäckel ut ur den skiten, som vi inte ska prata om! :$

de blir att vara hemma imorn iaf :)
hejdå

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback