15/11

hallelåja (;
idag har jag & mollan lekt. haha, vi drog till GUC och hälsade på lite :) Skulle träffa Erik, hihi.. men det tog sitt lilla tag för den skitungen o bli klar i tv&radio rummet. haha, så, jag och molly satt typ och väntade. men de hände en del kul saker nder den tiden :D haha, typ killen som kom & peka på mig o sjöng!
"Jag ville bara höra din röst, söötis" HAHA, as gulligt ju ;o men fan va vi skratta eller :D ofta man gör så? haha as kul.
sen kom iaf erik & även russel :) så vi tog bussen in till stan typ, och käkade lite.. eller dom gjorde de (; ihh.
sen hänka vi med killarna till bussen, & på vägen möter vi MAX och co :D haha, jag vart as glad. hihi, vi ska nog leka ikv :D länge sen nu ju ;/

sen drog jag och molly iag hem till henne & lyssnade på massa gamla ljudklipp :D SKITKUL verkligen, jag skratta så jag grät lite. HAHAH

och nu är jag trött. ska nog göra en smoothie snart :D MUUUMS!

men det har vart en KUL dag idag iaf (a)

puss & kram!

image136
vad fnissar jag åt då? (;





duärsötnows :$


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback