14/11

hoho.
nu var det ett tag sen jag skrev, har faktiskt inte pallat! :) o det har varit skööönt. hihi

idag var det svenska nationella.. i FEM HELA JÄVLA TIMMAR! men dte gick väl okej. i guess, pallar faktiskt inte prata om det.
har vart en soft dag annars, åkte hem till amalia efter provet och vi såg på vår gamla film från ettan, spanska filmen asså, FYFAN VA JAG SKRATTADE! ojoj, hahaha. den äger!

sen nu på kvällen åkte vi till allians och kollade på erik&russels match :D haha, dom vann med 8-4 tror jag? haha mycket duktiga va dom :D
jag & aamalia hade as kul oxå. hahahah, vi började driva om massa olika saker, ex. "S" hahaha.

" HAHAHA öhh grabbar, är det ingen som ska ha te? nehe, men alltså det e lugnt om ni vill ha. men komigen då, jag har ju fixat det för er skull! .. en halv kopp iaf?!? :( hahha japp å nu ska vi té-ka, hö hö hö ;| eller hur grabbar? ;| "

SÅ JÄVLA BRAAAAAAA!'

aja :) haha,
imorn är vi lediga, på torsdag oxå :D wey!
oså börjar MUSIKALEN imorn oxå, ska bli as nice.. ska även träffa mollisen imorn ;D mys där.

pallar ej skriva mer.
jag är iaf glad! :D
PUSSSHEJ

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback