7/5


hallååååå

vilken helg alltså! mycket saker som hänt.. både bra & dåliga.

i fredags var jag med min sötnos tove! sabina var oxå med ett tag, vi spelade spel. haha, de va fan as kul, " vem vill bli miljonör " gammalt spel o så men as kul, för.. hahah vi gjorde typ när man skulle ringa nån, så ringde vi på riktigt :D hahahah!
dagen slutade med att tove sov hos mig :)

lördag börjar med att jag & tove vaknar ganska så tidigt & börjar fixa oss.. vi drog in t stan dåra.. o jag hittade min EFTERLÄNGTADE JACKA! wiiiiiiiiiiiihhh. jag la undan den eftersom ja inte hade money just då. haha,
testade massa söta klänningar oxå, tove hade typ 10 st? hahah. men ja hitta en as söt , som jag tror jag ska köpa :) bara 100:- lix.
sen efter ett tag kom Jossan till stan, vi gick runt lite , o hon köpte jeans & två par skor, ett par va sjukt fina! grr. haha
sen drog jag & tove hem t henne o fixa mat .. kyckling med pommes o sallad! ohyeah, as gött..
sen skulle hon till linda & färga sitt hår, så jag drog hem & ringde sabina.. vi började baka, kladdkaka :)
hann ioförsig inte så långt förren både hanna & kristina tjatar att ja ska komma på krissans&kajsas fest, jag ville verkligen, men hade inga busspengar.. så trodde inte ja skulle dit, men sen så erbjöd sig pappa :D så jag drog dit utan att de visste, så dom blev lite överraskade :D
as kul vare, saina va med mig.. men vi va inte där så jättelänge, hahah.. snacka med nån martin som va 21, han blev intresserad av sabbe :D askul, haha. sen kom två idioter o snacka med mig, fyfan, tänker inte säga va dom sa men jag vart as lacK!

på kvällen drog jag t tove & sov där,
vaknar på söndagsmorronen med värsta ont i magen, mådde verkligen ILLA! när jag gick upp på toan så spydde jag nästan, så jag drog hem vid halv 11..
sen låg jag i sängen heeeeeela dagen igår, från halv 11 - 22.. & sen somna. åt ingenting på hela dan.. o jag spydde & hade mig oxå, fyfan va hemsk dag asså :(
de värsta va allt, sista gången ja behövde gå på toa, (typ spy) så kom de inget då, men jag typ satte mig utanför toan på vår byrå, adam bah; dessan? va äre? jag bah satt där o svara inte, oså kommer mamma springande upp bah; "DESSAN? hur mår du egentligen? oj.. fan va varm du är, du har feber.."
jag va typ kritvit i hela fejan och svetten bara rann.. helt plötsligt typ ställer jag mig upp, o då känner jag hur typ hela världen snurrar & jag bah försvann.. mamma sa att jag började gå in i mitt rum då.. oså helt plötsligt svimmar jag :O och vaknar av att jag ligger på golvet o slog i kinden & benet.. mamma bah; AAHHH dessaaaaaaaan! typ. haha, ja bah; va? typ, va gör jag här? :S de va ASLÄSKIGT, o jag hörde ingenting heller, kändes som jag va dööv ett tag, allt bara la av ;( haha , o jag trodde jag sov i min säng när de där hände, jag typ drömde medan jag gick, trodde jag.. asså de va så sjukt , fyfan. har aldrig i hela mitt liv svimmat sådär på riktigt.. o mamma trodde jag skoja lixom. hehe, men a , hade ju inte ätit eller nåt så kanske inte va så konstigt heller.. fick lite glass senare :) för o få upp blodsockret lr vafan de va, så kändes bättre efter de :) mamma va så gullig mot mig <3 vi såg på "the holiday" tillsammans oxå :) tack mamma för allt igår, jag älskar dig!

idag mår jag iaf ganska bra, är lite småyr bara, men.. jag ska tare lugnt :) plugga lite. har värsta ångesten men..

aja, ha det bra alla :)
Pusss

( har inte träffat min älskling på länge nu :( fan va jag saknar dig niclas <3 hoppas vi ses ikv iaf )


image58
de as snygga skorna , jag tove & jossan testade :D

Kommentarer
Postat av: hanna

Dessan! Det låter inte som om du hade en rolig dag igår, men vilken tur att det inte blev så allvarligt att det blev sjukhuset som väntade. Låter superläskigt med svimmandet och de, ussh ussh! Dessan får inte försvinna sådär ;) Pöss

2007-05-07 @ 17:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback