21/5


jahaja :)
då har man vart i LONDON då, med mamma :) 17-20 maj .. det var SÅÅÅÅÅÅÅ KUL!

torsdag 17/5;
vaknade typ runt halv 6 nångång, för att börja fixa i ordning allting, haha jag va så jävla seg, men morsan fick upp mig efter ett tag.. sen runt 6 skjussade pappa oss till arlanda.
där checka vi in & sådär, för att sedan åka till LONDON runt 8 tiden.. gick as fort med flyget, så vi va framme vid 10 typ,
sen väl på flygplatsen Heathrow skulle vi ta tunnelbanan till vårt hotell, som låg i Bayswater.. tog ca 40 min att komma dit. men det gick förvånandsvis bra! fast, när vi kom fram till Bayswater , hahaha så va problemet att hitta till hotellet, men vi fråga nån om vägen så vi hitta dit efter ett tag, fick nå jävla rum i källaren typ, där de va skitkallt då ;s
men de gick bra ändå, de va fint rum & as soft badrum, JAG ÄLSKADE DUSCHEN! hahah, de va typ som en sittplats man kunde sitta inne i duschen med sånna där grejer på sidan som sprutar vatten, sen vare ju en i taket oxå :) kanske förklarar as dåligt .. men den va as nice !!

när vi fixat klart allt på rummet drog vi ut på stan, till Oxford street.. där var ju alla affärer o sånt, så vi gick där ganska många timmar, haha.. köpte ett par skor & en tröja den dagen :)
& på kvällen käka vi på en italiensk resturang.. sen hem & såg tv.. o somna typ 10. (aströtta)

fredag 18/5;
jag & mamma vaknar typ 9 på morronen & går upp för att käka frulle, efter de går vi in o fixar oss för att sedan dra till Madame Tussaude's :D det va såååå coolt där, fattar inte hur man kan göra sånna där vaxdockor, fett soft iaf! haha, o efter de drog vi till Picadilly circus för att hitta biljetter till musikalen MAMMA MIA :D som vi på kvällen gick på, FYYYYYYYYFAN va den va BRAAAAAAAAAAAA!! asså shit, aldrig har 2 h & 30 min gått så fort! de va magi asså, den va så grym.. oj finner inte ord :) skulle LÄTT se den igen! hahah
men efter den vare lite kul, haha de va så cp för man kan typ inte få tag i nån taxi i london ;/ spec inte på fre&lör.. så vi visste inte hur vi skulle hem lix, när klockan va typ 23.30 .. hm, men vi fråga nån som sa att vi skulle ta bussen.. så de gjorde vi, oså fråga mamma busschaffören om han kunde säga till oss när vi va framme, o han bah; jajajaj.
men tror ni han gjorde de eller? neeeej. hahah, så vi åkte förbi vårt ställe, o fick gå en bit tillbaka, SUCK.
när vi kom hem såg vi lite på tv, sen somna runt 1.

lördag 19/5;
käka frulle som vanligt vid 9, sen drog vi till Det brittiska museet.. :) fan så stort de va rå! ahah, vi vart typ chockade, men a, själva museeet va inte så kul, men de va coolt.
efter de drog vi till stan & shoppa gärnet, yeah.. typ hela dan, vi va slut på kvällen .. men gick & käka nära oss, sen vare dags o sova.

söndag 20/5;
hemfärd! vi skulle ut från hotellet halv 11.. men vårt plan gick inte förren 19 på kvällen ;/ så vi typ gick runt i stan vid oss, och så va vi i Hyde park & typ softa o sola lite :) sen åkte vi till flygplatsen & käka där o sånt..
hahahah de va as kul där btw.. först när mamma & jag skulle köpa vatten så frågar expiditen; " would you like to have a bag?" hahah mamma bah; " a bike?" o ser ut som värsta frågetecknet, hahah. sen jag bah; men mamma.. en bag, påse! .. expititen typ kolla snett på mamma & när vi går ut börjar vi AAAAASGARVA! hahah vi skratta så mycke så vi fick tårar i ögonen, hahah mamma trodde typ de va nån tävling han snacka om att hon kunde vinna en cykel.. haha knäpp hon är :D
sen vare nån trollkarl där oxå, så när vi kom höll han på o trolla för nån, sen när vi skulle gå, så pekar han på mig, haha o jag bah börjar springa bort, men han springer efter o bah; oh she's running, wait! o sen börjar han plocka upp röda ljusbollar ur min ficka, jag bah; whot? haha han bah; "oh , you shouldn't take these with you on the plane"
o jag bara va typ helt chockad, sen sa han; "where you from?" jag bah; "sweden" han bah; " oh swedish girls are very beautiful, but they have nothing in their heds" look, it's just go right in here and out here", ( han mena in i huvet & sen ut , som jag inte hade nå vett i skallen) hahahah. de va så kul, sen bah t morsan; " and when you get older it goes in to your head and out from your nose" , " and when it comes to guys it goes in to their nose and out from their ass" HAAGAHAHA, sen gjorde han nå pruttljud så kom den röda ljusbollen.. asså de va så coolt, ni kanske inte fattar ett skit men, de va nice :P

kom hem sen iaf :)
va hemma i uppsala runt 23.30 .. o de va så skönt o sova i sin egen säng :D
har haft en så KUL helg med min mamma :) <3 tack , du är bäst! & jag älskar dig!


image63
Jag&robbie ;)
image64
jag&mamma<3



Kommentarer
Postat av: Hun

Om du har tid så kan du väl gå på stan med mig idag? Du kan väl ringa mig runt 12-13! Pöss du sköna böna

2007-05-22 @ 09:45:32
Postat av: Hanna

Ska du inte skriva lite mer inlägg snart :D ?
Pöss damen

2007-06-06 @ 20:55:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback