16/5


dååå va alla PROV över då, fytusan så skönt.. sista provet idag, i naturkunskap..
hm undrar hur de gick, inte alltför dåligt hoppas jag, kändes bra! men man vet ju aldrig ;o
väntar på niclas nu :):) vi ska ha mysdag, med middag & grejer, för o fira ett år <3 vi hade ju det igår, hihi
men eftersom både han&jag va tvungna o plugga så, blev de så att vi flytta fram de en dag :] hoho

IMORN äre LONDON CALLING (8) hahaha, fett me nice, jag & mamma ska dit :) ska bli såå mys<3
finns massa kul vi ska göra där, madame t, donno hur de stavas, haha.. vaxdocksmuseet iaf :D sen musikal ska vi på, o typ shoppa :D SÅHIMLAKUL! tar med kameran såklart så, visar sen med bilder, hih

ni får hare så bra alla :)
ska va med min älskling nu

PUSSSSSSHEJ , ses om nåra dar :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback