15/5<3


THE BEST DAY EVER <3

ETT ÅR MED MIN UNDERBARA ÄLSKLING IDAG!


image62
helt otroligt, kan ni fatta? (A)
trodde aldrig det ens skulle bli vi från början.. enda sen första gången jag SÅG dig (i verkligheten) i min skola.. när du skulle träffa sara, så blev jag knäsvag, DET VA KÄRLEK VID FÖRSTA ÖGONKASTET! det vill jag lova.. jag hade ju sett dig i skolkatalogen innan, o jag bara skulle HA dig! tur va väl de att min gamla klasskompis gick i din klass, så jag kunde få kontakt med dig. :) började ju snacka på msn, kommer ihåg hur tråkig jag tyckte du va, haha.. eftersom du knappt sa så mycket, mest gjorde smilisar, hahah töntigt de låter asså men så vare, o jag orkade inte bry mig då, så jag skaffade ju en annan kille, hm.. det va typ nån månad, men du började ta kontakt med mig igen.. när jag hade den här andra killen, du flirta massa bara sådär helt plötsligt, o jag fatta typ noll.. men jag gillade det lix eftersom jag va ju så intresserad av dig, så jag flirtade med dig tbax iih :$ hahah, de tog ju slut med killen efter nåra veckor, o de va då vi började träffas :) du va så jävla söt & underbar.. jag minns första gången vi va med varandra, det va efter jag hade sålt fika vid musikalen förra året i april, då va vi ute & gick runt i stan, typ en halvtimme.. o efter de fortsatte vi träffas på helgerna, o den 13 maj, då vare första kyssen :$ o två dagar efter de blev vi tillsammans :$ det är den bästa dagen i hela mitt liv. 15 maj 2006! dagen då du&jag blev vi.

JAG BARA ÄÄLSKAR DIG SÅÅÅÅ JÄÄÄVLA MEST ASSÅ! <3
DET FINNS INGET LIV UTAN DIG!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback