1/5


well..
då var valborg över dåraa :) rätt kul dag ändå.

började med att jag&älskling vakna, typ käka frulle oså, jag duschade oxå.. sen drog vi hem till han, så han fick duscha o fixa till sig.
sen drog vi in t stan o träffa hanna för lunch. jag&hanna käka på cupido:D MUUMS! men niclas ville inte de haha så han tog mcdonalds.. såklart ;P
efter de drog vi hem t niclas, oså ringde vi lite folk.. men de flesta va ju upptagna, men hanna fick tag på si vän Charlotte.. + att sofia skulle komma .. så sofia kom först t niclas, sen gick vi till ICA o köpte käk. (skulle hem t mig o grilla) sen så runt halv 8 kom Charlotte, hanna & sofia.. jag o niclas va redan hos mig då :) oså börja vi grilla osådär.
mysigt faktiskt :) charlotte var en trevlig prick, hade aldrig träffat henne innan :)

efter maten drog vi t stan, oså ringde hanna sin polare sara, de va nån fest vid vaksala.. men sofia drog hem när vi skulle dit.. :/ o visserligen va vi inte där så länge för alla skulle till stadsparken typ.
så vi drog oxå dit o träffade på sara o gänget där, även sonya:D mycke kul. hahah men där va vi inte så länge,
drog t hum c o checka läget men där var de BARA sopor, asså nästan läskigt mycke.. :S
så vi gick till stora torget.. där träffade jag min kusin :) iihh, trevlans! Norah vare. snacka lite med henne sådär..
sen så träffade vi daniel & max mf.. hanna ville dra med dom så jag o niclas drog hem.. :)
va så sjukt trött, haha vi kollade på vänner & käka godis.. men jag somna med sminket på.. o utan att ha borstat tänderna.. känner mig SKAAABBIG!

aja :)
trevlig kväll iaf..
pussssssss

Kommentarer
Postat av: hanna

Trevligt blev det faktsikt :)
Nej, de vara bara jag och Danne som drog dit, danne lämna Max i sticket. Hmm, haha.

2007-05-01 @ 11:37:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback