13/5


image60


då var typ den här helgen över då, hehe
känns inte som jag gjort nåt speciellt sådär men

fredags; så slutade jag tidigt, hade bara en lektion + muntligt i eng (nationella) , sen åkte jag hem o fixa mig typ, oså käka jag middag på stan med hanna :) sen på kvällen drog jag & sabina ut på en promenix, nån timme. o dagen slutar med att min ÄLSKLING kom & sov här <3 myys!

lördag; jag drar upp typ 9.15 för o städa, (har jobb hemma) höhö. medan niclas sov, de tog ca 3 timmar eller så, lite mindre kanske, sen väckte jag niclas & vi drog ner o käka frulle.
efter de drog jag ner på stan en stund, oså kom Lina :) astrevligt, vi drog o käka lunch/middag, hihi mysmys! alltid lika kul o träffa linis :D
sen drog jag hem, typ kollade på tv, oså åkte jag o pappa o handla :] sen på kvällen kom niclas igen.

söndag (idag): haha, jag o niclas somnade igår med att vi va lite småsura :$ så imorse när vi vakna så va vi lite små"blyga" haha töntigt de låter men så vare, o vi gosade o sa förlåt. haha  mys vare iaf! men töntigt att vi kan bli sura för typ inget ibland, haha.. men sånna är vi <3 o jag gillaré ändå iih

har försökt pligga lite, men de går inge bra, jag ORKAR inte, har ingen ork för nånting ;/ hm.
men ja ska .. eh

as soft imorn iaf, har en lektion.. den börjar halv 3, borde jag gå?
funderar starkt på att kanske skiiiiiiiiita i den där jävla lektionen, hahah.. men vi får se :]

kööör lugnt - tuuuuuuuuuuut

Kommentarer
Postat av: Karin

jaadu, ibland händer det att man blir lite sura för småsaker :) men sånt löser sig alltid :) det stärker bara ett förhållande tror jag!

Postat av: dessan

du har så rätt karin.. även fast de är jobbigt ibland :o

2007-05-22 @ 11:32:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback